keskiviikko 4. lokakuuta 2017

Morsian hädässä!!!!


Hahaa, sain kuin saikin aikaiseksi taasen postata vähän tänne blogiinkin  kuvia vaikka kiirettä on pitänyt taas. 
Sain nämä ihanat kuvaterveiset jo aiemmin asiakkaalta, joka minulla oli menneenä kesänä Haikon kartanolla.
Hienot kuvat: Valokuvaaja Päivi Saarilahti

Tähän oheen on pakko kertoa Teille tämä pikku tarina, joka saattoi asiakkaan ottamaan yhteyttä minuun ja johti meidän tapaamiseemme sitten häämeikin merkeissä Haikon kartanossa eräänä kesäaamuna klo 07.00.


Eräänä päivänä GMC-Studion puhelin soi ja soittaja kertoi olevansa häihinsä valmistautuva morsian, joka tarvitsisi meikkauksen paikan päälle hotelliin. Tiedustelin alkuun tietenkin, milloin meikkaukselle olisi tarvetta. Tuleva morsian ilmoitti juhlapäivän olevan seuraava lauantai. 
Kerroin hänelle ettei tuolle lauantaille ollut enään valitettavasti aikoja sillä päivä oli jo täyteen varattu.
Morsian oli häämeikin suhteen epätoivoinen, sillä hän oli joutunut perumaan alkuperäisen varauksensa erääseen toiseen palveluntarjoajaan eikä hän uskonut suoriutuvansa hääpäivän meikistä omin avuin.
Minua harmitti tietenkin valtavasti tuo asia ja yritin miettiä pääni puhki ratkaisua ongelmaan. Mission: Morsian hädässä:Solve
Keksin sitten kysyä häneltä: " Missä hotellissa olet tuona aamuna?" Ja hän vastasi: "Haikon kartanossa". No kappas, minulla oli aamun ensimmäinen hääseurue niin ikään Haikon kartanossa klo 08.00 alkaen.
Näin saimme varatuksi häämeikkiin ajan 07.00-08.00 ja se oli huippua se. :)




  Onnea ihanat ja Kiitos, että sain tutustua Teihin! :)

Terveiset myös tuon aamun seuraavalle morsiamelle, joka kanssani iloitsi tuosta varhaisaamun sattumasta ja tietenkin Haikon kartanoon! :)


Tuli mieleen tässä vielä yksi tuttu biisi ja sen riimejä vähän muokaten ja lainaillen:

"Mä oon töissä, en missään myymälöissä,
Ha!
Vähän jäissä, pienissä häissä

Elän kahvil ja mäkkisafkal
Viikonloput mä oon aikamatkal
Ja autan vaan morsiusneitoi hädäs..."

(kiitos JVG rattoisista automatkoista)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aika vierii...

 Näin se aika vierii eteenpäin... Edellinen postaus täällä vuodelta 2021! Kuitenkin olen täällä. GMC-Studio on täällä ja Kosmetiikkaviidakko...

Blogiarkisto